3A. Dienstverlening
We stellen servicenormen voor onze dienstverlening vast | |||
Voortgang | |||
Inhoud | Planning | Financiën | Risico's |
---|---|---|---|
= | - | = | = |
Toelichting |
We stellen een beheerplan op voor informatie op de website en het antwoordportaal van het KCC | |||
Voortgang | |||
Inhoud | Planning | Financiën | Risico's |
---|---|---|---|
- | - | = | = |
Toelichting |
We maken de dienstverlening klantgerichter
| |||
Voortgang | |||
Inhoud | Planning | Financiën | Risico's |
---|---|---|---|
= | = | = | = |
Verdere digitalisering
| |||
Voortgang | |||
Inhoud | Planning | Financiën | Risico's |
---|---|---|---|
- | - | = | = |
Toelichting Gerealiseerde e-diensten 2020: digitaal contactformulier, kwijtschelding belastingen, aanvullende informatie aanleveren belastingen, beroepschrift belastingen, TOZO1, TOZO2, verlenging TOZO, uitstel betaling ondernemers i.v.m. corona crisis, vereenvoudigd verhuisformulier en de evenementenmelding. De evenementenvergunning en drank en horecaontheffing en aanvraagontheffing tijdelijk gebruik openbare grond worden in 2021 gerealiseerd. De diverse TOZO regelingen zijn hiervoor in de plaats gekomen, hebben prioriteit gekregen. De klantreis heeft niet plaats kunnen vinden i.v.m. anticiperen op de maatregelen van de corona crisis en realiseren dat de burger de gevraagde documenten op een veilige manier kan aanvragen en in ontvangst kan nemen. Implementatie van Portaal waardoor het voor de klant mogelijk is 10 producten bij burgerzaken digitaal aan te vragen vindt in het najaar 2020 plaats. De mogelijkheid voor aansluiten op de berichten box van MijnOverheid is niet onderzocht i.v.m. tijd die de ICT medewerkers nodig hadden voor het inrichten van de thuiswerkplekken voor de medewerkers i.v.m. de corona crisis. De inwoner vindt de informatie terug in mijnRenkum. |